سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار هنرمندان

سقوط مرموز دختر27ساله از طبقه سوم ساختمان/ 2پسر و یک دختر همخانه او دستگیر شدند


 

  • سقوط مرموز دختر27ساله از طبقه سوم ساختمان/ 2پسر و یک دختر همخانه او دستگیر شدند
    به گزارش مجله اجتماعی صلح

    در تحقیقات مقدماتی مشخص شد دختر 27 ساله از طبقه سوم یک مجتمع مسکونی سقوط کرده و جان باخته است.

    کارآگاهان در نخستین گام به آپارتمانی که احتمال می‌رفت قربانی از آن سقوط کرده است رفتند. دو پسر و یک دختر جوان در خانه بودند اما ابتدا طوری وانمود کردند که خانه خالی است،ولی سرانجام در را باز کردند. 

    پسر جوان صاحبخانه دراین باره به پلیس گفت: «مدتی قبل با فرانک آشنا شده و شب قبل نیز او و دو دوستش میهمانم بودند، اما در مصرف مشروبات الکلی زیاده روی کرده و حال خوبی نداشتیم به همین خاطراز بی‌حالی خوابمان برد، اما حدود ساعت هشت صبح با شنیدن صدایی مهیب از خواب بیدار شده و متوجه شدم فرانک خودش را به پایین پرتاب کرده است.»

    با توجه به اظهارات سه متهم پرونده بازپرس جنایی برای تعیین علت مرگ دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و دو پسر و دختر جوان نیز برای تحقیقات تکمیلی و رفع ابهام‌های پرونده بازداشت شدند.

    23302

    بازنشر مطالب و اخبار گروه خبری

    پایگاه تحلیلی خبری صلح

    اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح برای ما ارسال نمایید.

    خبریار صلح

    قوانین خبریار صلح

    1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
    2. شما می توانید از بخش خبریار صلح، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
    3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
    4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
    5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
    6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
    7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
    8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

    گروه وبگردی و خبریار صلح


ارسال شده در توسط nazi nazijon

تحصیل در فرانسه

مراقب باشید با مطالعه شرایط تحصیل در فرانسه مقطع دکتری شوکه نشوید .

تحصیل در فرانسه

تحصیل در این مقطع مانند بقیه مقاطع در کشور فرانسه کاملاً رایگان بوده است و با توجه به کیفیت آموزشی بالا فارغ التحصیل این مقطع برای پیدا کردن کار هیچگونه مشکلی نخواهند داشت و ضمن اینکه می توانند برای ادامه تحصیل در دوره های پست داک اقدام نمایند. در این قسمت به صورت تفصیلی به تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری می پردازیم .

دوره دکتری در کشور فرانسه معادل کار حساب می شود و با توجه به این مورد به همه ی دانشجویان این دوره باتوجه به قانون کار کشور فرانسه حداقل ماهی 1400 یورو پرداخت می شود که این مبغ با توجه به نوع پروژه تا 2800 یورو قابل افزایش هست.

دقت داشته باشید همانطور که بیان شد باتوجه به اینکه این دوره کار حساب می شود، دانشجویان بعد از پایان تحصیل در این دوره می توانند درخواست دریافت پاسپورت فرانسه را داشته باشند و آن را دریافت نمایند.

نکته بسیار مهم این است که موسسه حقوقی سفیران ایرانیان از برترین دانشگاه های فرانسه برای شما عزیزان پذیرش و بورسیه خواهد گرفت . دانشگاه هایی که رنکینگ جهانی آنها اغلب زیر 100 می باشد .

همانطور که می دانید مراحل اخذ پاسپورت کشور های شینگن اغلب به این صورت است که فرد ابتدا اقامت موقت یک/ دو ساله اخذ می کند ، بعد از چند سال این اقامت در صورت مهیا بودن شرایط دیگری به اقامت دایم تبدیل می شود و پس از آن نیز با گذشت دو سال از تاریخ تبدیل اقامت موقت به اقامت دایم ، فرد میتواند تقاضای پاسپورت دهد . دریافت پاسپورت کشورها به معنای شهروند آن کشور شدن و بهره مندی از تمامی امکانات عمومی می باشد .

زبان تحصیل در فرانسه

شما با تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری قادر خواهید بود به راحتی بعد از اتمام سال دوم خود تقاضای پاسپورت دهید . و این امر بسیار بسیار با ارزش است .

توجه فرمایید برای تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی / فرانسوی  ندارید و شما عزیزان تنها باید قادر به استفاده از 4 مهارت زبان انگلیسی باشید . 

دانشگاه های فرانسه با داشتن اساتید طراز اول و همچین فضای دانشگاهی مناسب از همه ی لحاظ برای مثال فضاهای تفریحی و ورزشی و همچنین امکانات آزمایشگاهی و تحقیقاتی در سطح اول مراکز دانشگاهی جهان قرار دارد و به همین علت مقصد بسیاری از دانشجویان از سراسر دنیا می باشد. محیط دانشگاه و تمامی مطالب دوره انگلیسی می باشد و با توجه به تعداد زیاد دانشجو در سطح شهر می توان گفت که محیط شهر نیز کاملاً اینترنشنال بوده و شما بدون نیاز به دانستن زبان فرانسه می توانید تمامی کارهای مورد نظرتون را انجام دهید.

طول دوره ی دکتری در فرانسه 3 سال می باشد که می توان این را نیز از مزایای آن دانست که برخلاف اکثر کشورها طول دوره یکسال کمتر است، و دانشجویان با داشتن مدرک مستر(کارشناسی ارشد) می توانند به طور مستقیم وارد این دوره ها بشوند ولی از آنجا که دانشجویان دکتری توسط اساتید انتخاب می شوند اساتید ترجیح می دهند که دانشجوی دکتری خود را از بین دانشجویان دوره مستر خود انتخاب کنند که به همین علت امکان اخذ پذیرش برای این دوره با داشتن مدرک ارشد در خارج از فرانسه خیلی مشکل است این در حالی است که با گذراندن یک دوره ی مستر 2 و یا پست مستر که یک دوره ی یکساله می باشد و 3000 یورو فاند به دانشجویان در این دوره تعلق می گیرد در یکی از دانشگاه های کشور فرانسه به راحتی می توانند دوره دکتری در فرانسه خود را شروع کنند .

در قسمت های بعدی مزایای تحصیل در فرانسه ، تحصیل رایگان در فرانسه ، تحصیل در مقطع ارشد در فرانسه ، تحصیل در مقطع کارشناسی در فرانسه ، تحصیل رایگان در اروپا ، چرا تحصیل در فرانسه و شرایط تحصیل در فرانسه به شما عزیزان ارائه خواهد گردید .


ارسال شده در توسط nazi nazijon

پخش سریال «ایستاده در غبار» آغاز می‌شود


 

  • پخش سریال «ایستاده در غبار» آغاز می‌شود
    به گزارش مجله فرهنگ و هنر صلح

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه تلویزیونی «ایستاده در غبار» برگرفته از نسخه سینمایی این اثر است که در شش قسمت 30 دقیقه‌ای تهیه شده است و از جمعه (نهم تیر ماه) حوالی ساعت 22:15 پخش می‌شود.

    این سریال روایتگر زندگی جاوید الاثر سردار حاج احمد متوسلیان است که شش مقطع دوران کودکی، مبارزات پیش از انقلاب، ورود به سپاه، آغاز جنگ تحمیلی و تمرکز در منطقه کردستان، فتح خرمشهر و حضور در کشور لبنان و ربایش او توسط رژیم صهیونیستی را شامل می‌شود.

    از زمانی که فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» کلید خورد، فیلمنامه به گونه‌ای به نگارش درآمد که قابلیت تدوین دو نسخه سریالی و سینمایی از آن پیش‌بینی شده بود.

    نسخه سریالی این اثر 30 دقیقه از نسخه سینمایی آن بیشتر است که این افزایش زمان، مقطع حضور حاج احمد متوسلیان در منطقه کردستان و لبنان را به تفصیل روایت خواهد کرد.

    «ایستاده در غبار» به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد محصول سال 1394 است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین فیلم، سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و بصری و سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس این جشنواره را از آن خود کرد.

    هادی حجازی‌فر، امیرحسین هاشمی، فرهاد فداکار و عماد محمدی در این اثر ایفای نقش کرده‌اند.

    چهارشنبه (14 تیر ماه) و همزمان با سالروز ربوده شدن جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، قسمت پایانی این سریال روی آنتن خواهد رفت و قرار است جمعه (16 تیر ماه) هم، فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش شود.

    57243

    بازنشر مطالب و اخبار گروه خبری

    پایگاه تحلیلی خبری صلح

    اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح برای ما ارسال نمایید.

    خبریار صلح

    قوانین خبریار صلح

    1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
    2. شما می توانید از بخش خبریار صلح، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
    3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
    4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
    5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
    6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
    7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
    8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

    گروه وبگردی و خبریار صلح


ارسال شده در توسط nazi nazijon

صلح

درباره موسسه بین المللی صلح و دوستی

موسسه بین المللی صلح ؛

صلح باید بر مبنای‌ عدالت‌ و با معرفت‌ به‌ کرامت‌ انسان‌ و به‌ دور از اغراض‌ قدرتمداران‌ عالم‌ باشد.

تحمیل‌ سکوت‌ و تسلیم‌ بر مردمی‌ که‌ به‌ دفاع‌ از حق‌ پایمال‌شده‌ی‌ خود برخاسته‌اند، آن‌ صلحی‌ نیست‌ که‌ پیام‌ آوران‌ صلح‌ آسمانی‌ به‌ آن‌ دعوت‌ کرده‌اند.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

موسسه بین المللی صلح و دوستی برپایه فعالیت های مجموعه صلح و دوستی در داخل ایران ثبت گردیده است.

این موسسه یک موسسه غیرتجاری و بین المللی می باشد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

مجموعه صلح و دوستی

مجموعه صلح و دوستی در سال 1383 با همّت گروهی از جوانان متدیّنِ انقلابی با سابقه فرهنگی – آموزشی ، اساتید و جمعی از خانواده های مذهبی فعالیت خود را آغاز نمود.

فعالیت های اولیه مجموعه صلح و دوستی

فعالیت های ابتدایی مجموعه صلح و دوستی در فعالیت های داوطلبانه ، خیرخواهانه و کمک به افراد بی بضاعت و کم بضاعت خلاصه می گشت.

فرهنگ سازی ، ایجاد نشست ها و گردهمایی ها در بخش های فرهنگی و آموزشی از جمله اقدامات مجموعه صلح و دوستی بود.

همچنین تهیه جهیزیه ، سیسمونی ، سبد کالاهای ضروری از جمله اقداماتی بوده است که از ابتدای آغاز به کار مجموعه تا کنون ادامه دارد.

با توجه به سابقه مذهبی و آموزشی بنیانگذاران مجموعه ، فعالیت در هیات های مذهبی و اطلاع رسانی ها و آموزش های فرهنگی بخش دیگری از سرفصل فعالیت های مجموعه بوده است.

بسترسازی تشکیلات موسسه بین المللی صلح

به پیشنهاد برخی از اعضا مبنی بر گسترش فعالیت های مجموعه ، در سال 1389 و در بخش فرهنگی و آموزشی ، حمایت از دانش آموزان کم بضاعت و بدسرپرست به صورت یک بخش مجزا ساماندهی گردید.

از همان سال 1389 تا سال 1394 ، موسسه توانست با حمایت مادی و معنوی خویش از 32 دانش آموز دارای مشکلات مختلف،

آن ها را به ادامه تحصیل تشویق نموده و بسترهای موفقیت و تحصیلات دانشگاهی در رشته های مناسب را برای آن ها فراهم سازد.

که در بین این دانش آموزان، رتبه های برتر کنکور سراسری نیز وجود دارند.

در سال 1392 پیشنهاد تحقیق بر روی پروژه صلح بین الملل به تصویب شورای سیاستگذاری رسید و فعالیت ها تحقیقی آغاز گردید.

این تحقیقات در سال 1394 ، پس از 3 سال تلاش تیم تحقیقاتی موسسه به سرانجام رسید و ماحصل آن 4 جلد طرح «صلح اسلامی» می باشد.

طرح « صلح اسلامی » برای تمام مقامات و مسئولین بلندپایه نظام جمهوری اسلامی نیز ارسال گردیده است.

موسسه بین المللی صلح و دوستی

بنا بر تصمیم اعضای هیت مدیره مجموعه و اعضای فعال و نیازهای موجود و بین المللی ، براساس طرح «صلح دائم فراگیر» ،

موسسه بین المللی صلح و دوستی دائم فراگیر در سال 1394 به صورت رسمی با شماره ثبت 38334 در سازمان ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران ثبت گردید.

موسسه بین المللی صلح و دوستی یک موسسه فراجناحی ، غیرسیاسی و مردمی می باشد

که بدون نگاه قومی ، مذهبی ، نژادی ، جنسیتی تنها در راستای ایجاد بسترهای مناسب برای ایجاد مناطق صلح و دوستی دائم جهانی که به صورت فراگیر نهادینه شده باشد ،

در سراسر جهان فعالیت می نماید.

با توجه به گسترش فعالیت ها و با عنایت به نیازهای بین المللی در سال 1394 طرح ها و اهداف متنوعی برای موسسه بین المللی صلح و دوستی تعریف گردید

و با راه اندازی خبرگزاری صلح ایران گام های بلندی برای دست یابی به اهداف موسسه برداشته شد.

اعضاء موسسه بین المللی صلح

در حال حاضر بیش از 4500 نفر از اساتید عضو هیات علمی دانشگاه های کشور ، فرهنگیان خوش نام ، مولفین و مدرسین حوزه و دانشگاه و بیش از 25/000 نفر از اقشار مختلف مردم عضو موسسه بین المللی صلح و دوستی و خبرگزاری بین المللی صلح می باشند.

دبیرکل موسسه بین المللی صلح

دبیرکل موسسه بین المللی صلح و دوستی ، جناب آقای مهندس سیدمهدی حسینی می باشند.

مشاهده فعالیت های موسسه بین المللی صلح

 

بودجه موسسه

بودجه موسسه از طریق ذیل تأمین می‌شود:

  1. اموال منقول و غیرمنقول فراهم شده از سوی دبیرکل و اعضای موسسان و شورای عالی سیاستگذاری موسسه.
  2. هدیه، اعانه و هبه اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از داخلی و خارجی و دولتی و غیردولتی.
  3. وقف و حبس.
  4. وجوه حاصل از فعالیتهای انجام شده در چارچوب موضوع فعالیت، اهداف و اساسنامه موسسه و این آئین‌نامه.
  5. حق عضویت در موسسه و سازمان های تابعه.
  6. فعالیت های هر یک از سازمان های تابعه موسسه.

کارها و اقدامات مردمی

دریافت حق عضویت و کمک های مردمی جهت دستیبای به اهداف موسسه بین المللی صلح می باشد.

بخشی از این مبالغ صرف بسته های حمایتی و بخشی دیگر صرف انجام فعالیت ها و اقدامات موسسه بین المللی صلح می گردد.


ارسال شده در توسط nazi nazijon

دامپزشکی

بیمارستان دامپزشکی درین

بیمارستان دامپزشکی درین بعنوان اولین مرکز بیمارستانی شبانه روزی در شرق تهران در بهار سال 1395 پس از 5 سال فعالیت تحت نام کلینیک دامپرشکی درین در همین منطقه و جذب بیش از هزاران مراجعه کننده از موفقترین کلینیک ها ی دامپزشکی در ارائه خدمات بوده و در پی استقبال همشهریان گرامی به منظور پاسخگوئی به نیاز و در راستای توسعه مراکز درمانی حیوانات خانگی بیمارستان دامپزشکی درین در فضای و سیع درمحیطی زیبا و منحصر بفرد با طراحی خاص و تجهیزات مخصوص همگام با استانداردهای روز جهان با بهترین و پیشرفته ترین دستگاهها و امکانات حرفه ای توسط هیئت رئیسه بیمارستان ؛ آقایان دکتر علی حسینیان و دکتر حسین ایرانی نژاد طی اخذ مجوز رسمی از اداره کل سازمان دامپزشکی استان تهران تاسیس و افتتاح گردید . از جمله اهداف مهم ناسیس بیمارستان توسعه و رشد سلامت و درمان حیوانات خانگی با استفاده از نیروهای متخصص و جدید ترین تکنولوزی روز دنیا میباشد . 

بیمارستان دامپرشکی درین به یاری حامیان و دوستداران حیوانات بی پناه آمده و یکی از بزرگترین اهداف بیمارستان کمک و درمان حیوانات حمایتی میباشد.

 

هتل پانسیون حیوانات خانگی درین

  ، خدمتی دیگر  از درین گروپ

با  کادر متخصص و تجربه ای چندین ساله در خصوص نگهداری حیوانات خانگی

آماده نگهداری و پذیرش حیوانات شما بصورت موقت ،  پانسیونی ، در محیطی کاملا بهداشتی و زیر نظر دامپزشکان متخصص همراه با جیره غذائی استاندارد و کامل شامل غذای خشک و غذای خانگی  همچنین با امکان  ارسال عکس و فیلم بصورت 24 ساعته از طریق فضای مجازی برای شما ، همراه با امکانات  خدمات آرایشی و پیرایشی اصلاح و شستشو  کوتاه کردن مو  و ناخن و بال و انجام معاینات دامپزشکی همچنین امکانات آموزشی و تربیتی  حیوانات  توسط مربی  حرفه ای با مدرک مربیگری حیوانات  و فروشگاه  و پت شاپ لوازم حیوانات خانگی  با انواع اسباب‌بازی‌‌، لباس، کفش و غذاهای مخصوص در خدمت شما سروران گرامی هستیم

خدمات جفت یابی و جفت گیری از دیگر سرویسهای هتل پانسیون حیوانات خانگی درین میباشد که  توسط دامپزشک با تجربه  بر روند تولید مثل حیوانات و با  یافتن جفتی سالم و هم نژاد نظارت میگردد

لطفا جهت رزرو جا در ایام تعطیل حدالامکان یک هفته و در ایام معمول سال یک روز قبل نسبت به رزرو جا با هتل پانسیون دامپزشکی درین تماس بگیرید

بزرگراه رسالت شرق چهارراه سر سبز بین آیت و مدائن پلاک 584 ساختمان درین

اطلاعات سایت و لینک بیمارستان :

سایت بیمارستان :   www.dorrinpethospital.com

لطفا از سایت www.dorrinpethospital.com دیدن فرمائیدو وارد قسمتها وبخشها شوید

هتل پانسیون حیوانات درین درفضای مجزا از بیمارستان در نظر گرفته شده و فضای بسیار مناسب برای نگهداری انواع سگها مطابق استانداردهای روز دنیا همراه با فضای بازی تدارک دیده شده است.

 


ارسال شده در توسط nazi nazijon

امانوئل ماکرون بدنبال انرژی‌های پاک/اکتشاف نفت و گاز متوقف می‌شود


 

  • امانوئل ماکرون بدنبال انرژی‌های پاک/اکتشاف نفت و گاز متوقف می‌شود
    به گزارش مجله محیط زیست صلح

    به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ایندیپندنت، فرانسه صدور مجوز برای جستجوی نفت و گاز را به عنوان بخشی از گرایش به سمت انرژی‌های دوست‌دار محیط زیست تحت هدایت دولت امانوئل ماکرون، متوقف می‌کند.

    نیکولاس هولوت، وزیر «تغییر گرایش اکولوژیکی» فرانسه گفت که قانون این امر در پاییز صادر خواهد شد.

    او به تلویزیون بی ام اف گفت: دیگر هیچ مجوز کاوشی برای هیدروکربن‌ها صادر نخواهد شد.

    این وزیر که قبلا به دلیل فعالیت‌های زیست محیطی و مستندهای طبیعت‌اش در فرانسه مشهور شده بود، همچنین طرح‌های پیشنهادی‌ای برای افزایش مالیات بر دیزل و تسریع تصمیم‌گیری‌ها برای کاهش آلایندگی را ارائه کرده بود.

    امانوئل ماکرون در کمپین‌های انتخاباتی اش اعلام کرده بود با کاوش برای یافتن گاز مخالف است و طرفدار ممنوعیت استخراج سوخت‌های فسیلی به‌ویژه در منطقه دریایی گویانا فرانسه است.

    اما آقای هولوت در بین کسانی بود که هشدار داد هرگونه ممنوعیت در این زمینه می‌تواند باعث شکایات قانونی شرکت‌های انرژی شود و گفت تغییرات باید تدریجی انجام شود.

    در حال حاضر در حدود 75 درصد از الکتریسیته فرانسه با نیروگاه‌های هسته‌ای تامین می‌شود که این صنعت باعث اشتغال 200هزار نفر شده است و توسط نظارت‌های دولتی اداره می‌شود.

    سال گذشته قانونی تصویب شد که طبق آن باید میزان استفاده از انرژی هسته‌ای تا سال 2025 به 50 درصد کاهش یابد و با در نظر گرفتن احتمال افزایش بیکاری تعیین شد که فعلا تا 20 راکتور تعطیل شوند.

    ماه گذشته آقای ماکرون بر التزام خود به این قانون تاکید کرد اما اهداف بلند خود را برای این‌که در نهایت فرانسه کاملا از انرژی تجدید پذیر استفاده کند را تشریح کرد.

    بازنشر مطالب و اخبار گروه خبری

    خبرگزاری مهر

    اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح برای ما ارسال نمایید.

    خبریار صلح

    قوانین خبریار صلح

    1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
    2. شما می توانید از بخش خبریار صلح، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
    3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
    4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
    5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
    6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
    7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
    8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

    گروه وبگردی و خبریار صلح


ارسال شده در توسط nazi nazijon

مراقب باشید با مطالعه شرایط تحصیل در فرانسه مقطع دکتری شوکه نشوید .

تحصیل در فرانسه

تحصیل در این مقطع مانند بقیه مقاطع در کشور فرانسه کاملاً رایگان بوده است و با توجه به کیفیت آموزشی بالا فارغ التحصیل این مقطع برای پیدا کردن کار هیچگونه مشکلی نخواهند داشت و ضمن اینکه می توانند برای ادامه تحصیل در دوره های پست داک اقدام نمایند. در این قسمت به صورت تفصیلی به تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری می پردازیم .

دوره دکتری در کشور فرانسه معادل کار حساب می شود و با توجه به این مورد به همه ی دانشجویان این دوره باتوجه به قانون کار کشور فرانسه حداقل ماهی 1400 یورو پرداخت می شود که این مبغ با توجه به نوع پروژه تا 2800 یورو قابل افزایش هست.

دقت داشته باشید همانطور که بیان شد باتوجه به اینکه این دوره کار حساب می شود، دانشجویان بعد از پایان تحصیل در این دوره می توانند درخواست دریافت پاسپورت فرانسه را داشته باشند و آن را دریافت نمایند.

نکته بسیار مهم این است که موسسه حقوقی سفیران ایرانیان از برترین دانشگاه های فرانسه برای شما عزیزان پذیرش و بورسیه خواهد گرفت . دانشگاه هایی که رنکینگ جهانی آنها اغلب زیر 100 می باشد .

همانطور که می دانید مراحل اخذ پاسپورت کشور های شینگن اغلب به این صورت است که فرد ابتدا اقامت موقت یک/ دو ساله اخذ می کند ، بعد از چند سال این اقامت در صورت مهیا بودن شرایط دیگری به اقامت دایم تبدیل می شود و پس از آن نیز با گذشت دو سال از تاریخ تبدیل اقامت موقت به اقامت دایم ، فرد میتواند تقاضای پاسپورت دهد . دریافت پاسپورت کشورها به معنای شهروند آن کشور شدن و بهره مندی از تمامی امکانات عمومی می باشد .

زبان تحصیل در فرانسه

شما با تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری قادر خواهید بود به راحتی بعد از اتمام سال دوم خود تقاضای پاسپورت دهید . و این امر بسیار بسیار با ارزش است .

توجه فرمایید برای تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی / فرانسوی  ندارید و شما عزیزان تنها باید قادر به استفاده از 4 مهارت زبان انگلیسی باشید . 

دانشگاه های فرانسه با داشتن اساتید طراز اول و همچین فضای دانشگاهی مناسب از همه ی لحاظ برای مثال فضاهای تفریحی و ورزشی و همچنین امکانات آزمایشگاهی و تحقیقاتی در سطح اول مراکز دانشگاهی جهان قرار دارد و به همین علت مقصد بسیاری از دانشجویان از سراسر دنیا می باشد. محیط دانشگاه و تمامی مطالب دوره انگلیسی می باشد و با توجه به تعداد زیاد دانشجو در سطح شهر می توان گفت که محیط شهر نیز کاملاً اینترنشنال بوده و شما بدون نیاز به دانستن زبان فرانسه می توانید تمامی کارهای مورد نظرتون را انجام دهید.

طول دوره ی دکتری در فرانسه 3 سال می باشد که می توان این را نیز از مزایای آن دانست که برخلاف اکثر کشورها طول دوره یکسال کمتر است، و دانشجویان با داشتن مدرک مستر(کارشناسی ارشد) می توانند به طور مستقیم وارد این دوره ها بشوند ولی از آنجا که دانشجویان دکتری توسط اساتید انتخاب می شوند اساتید ترجیح می دهند که دانشجوی دکتری خود را از بین دانشجویان دوره مستر خود انتخاب کنند که به همین علت امکان اخذ پذیرش برای این دوره با داشتن مدرک ارشد در خارج از فرانسه خیلی مشکل است این در حالی است که با گذراندن یک دوره ی مستر 2 و یا پست مستر که یک دوره ی یکساله می باشد و 3000 یورو فاند به دانشجویان در این دوره تعلق می گیرد در یکی از دانشگاه های کشور فرانسه به راحتی می توانند دوره دکتری در فرانسه خود را شروع کنند .

در قسمت های بعدی مزایای تحصیل در فرانسه ، تحصیل رایگان در فرانسه ، تحصیل در مقطع ارشد در فرانسه ، تحصیل در مقطع کارشناسی در فرانسه ، تحصیل رایگان در اروپا ، چرا تحصیل در فرانسه و شرایط تحصیل در فرانسه به شما عزیزان ارائه خواهد گردید .


ارسال شده در توسط nazi nazijon

هلال عید به دور قدح اشارت کرد


 

  • هلال عید به دور قدح اشارت کرد
    به گزارش مجله فرهنگ و هنر صلح

    امام‌موسی صدر معتقد است: مسلمانِ پس از عید فطر، به دنبال حل مشکلات اجتماعی است

    امیرالمؤمنین على علیه السلام در یکى از اعیاد فطر خطبه‏ اى خوانده ‏اند و در آن مؤمنان را بشارت و دیگران را بیم داده ‏اند.

    «اى مردم! این روز، روزى است که نیکوکاران در آن پاداش مى‌‏گیرند و زیانکاران و تبهکاران در آن مایوس و نا امید مى‌‏گردند و این شباهتى زیاد به روز قیامتتان دارد، پس با خارج شدن از منازل و رهسپار جایگاه نمازعید شدن به یاد آورید خروجتان از قبرها و رفتنتان را به سوى پروردگار، و با ایستادن در جایگاه نماز، به یاد آورید ایستادن در برابر پروردگارتان را. و با بازگشت ‏به سوى منازل خود، متذکر شوید بازگشتتان را به سوى منازلتان در بهشت ‏برین. اى بندگان خدا، کمترین چیزى که به زنان و مردان روزه ‏دار داده مى‏‌شود این است که فرشته‌‏اى در آخرین روز ماه رمضان به آنان ندا مى‌‏دهد و مى‏‌گوید:
    «هان! بشارتتان باد، اى بندگان خدا که گناهان گذشته ‏تان آمرزیده شد، پس به فکر آینده خویش باشید که چگونه بقیه ایام را بگذرانید.»

    در روز عید انسانى جدید متولد می‌شود و زندگى تازه خویش را آغاز می کند

    امام موسی صدر درباره مفهوم عید فطر می‌گوید:‌ «هنگامى که ماه رمضان و روز عید به روزمرگى و عادت تبدیل می شود، طبیعى است که از مظاهر زندگى عادى تجاوز نمی کند و در ظرف زمانىِ محدودِ خود متوقف می شود. اما ماه رمضانى که از ارکان اسلام است و عید فطرى که از اعیاد اسلامى است، خصوصیاتى کاملاً متفاوت دارد. رفتارهاى سطحى و رسوم و عادت‌ها را درمی نوردد و از محدوده زمانى خارج می شود. با این اوصاف متوجه می شویم که هدف این عبادات پس از عید است. ماه رمضان زمان آماده ‏سازى و روز عید آغاز عمل است. در حقیقت، ماه رمضان برهه‏ اى است که پس از آن و در روز عید انسانى جدید متولد می‌شود و زندگى تازه خویش را آغاز می کند.

    ابعاد وجودى این انسان با انسانِ پیشین متفاوت است. او با درک و فهم گسترده‏ ترى زندگى می کند که به سبب یک ماه آموزش و ممارست عمق و امتداد بیشترى یافته است. او از احساسى رقیق‏‌تر برخوردار شده که از روزه کسب کرده است؛ روزه ‏اى که او را با درد و رنجِ رنج‏دیدگان آشنا کرده است. او با نیرویى که آن را در تمرین الهى خود به دست آورده، حرکت می کند. بنابراین، پایدارى و ثبات او افزون‏‌تر شده و صبر و اعتدالش رشد کرده است.

    این انسان بزرگ، با تحول عمیقى که در وجود خویش احساس می کند، در صبح روز عید، هنگامى که زکات می پردازد و نام پروردگار خویش را یاد می کند و نماز می گزارد، جشن می گیرد تا خدا را شکر گزارد و شادمان باشد. آن‌گاه زندگى جدید خویش را آغاز می کند. این زندگى با حیات عادى او، آن زمان که در محدوده مسائل شخصى خود به سر می برد و روح خویش را در پیله منیّت خود محبوس کرده بود، متفاوت است.»

    امام صدر در ادامه این مقاله که در سال 1350 در روزنامه منتشر شده می‌نویسد: «اکنون، پس از عید، دردهاى نیازمندان، رنج‏دیدگان و سخت‌کوشان را حس می کند و براى کاهش بارى که بر پشت آنان سنگینى می کند، چاره می اندیشد و در این راه می کوشد. او اکنون از مشاهده بی سواد، بیمار و منحرف، دردمند می شود. این انسانِ جدیدِ ما احتکار را نمی پسندد، پس خود احتکار نمی کند و اجازه نمی دهد در میان امتش احتکار کنند. احتکارى که مورد قبول او نیست، به احتکارِ کالا و نیازمندی‌هاى مادى مردم محدود نمی شود، بلکه او با احتکار علم، احتکار مقام، احتکار سازندگى و حتى احتکارِ دین و بهشت هم به شدت مخالفت می ورزد.

    این است مسیر و خط‌مشى مسلمانِ پس از عید فطر: تلاشِ دائمى براى درمان مشکلات اجتماعى، تلاش براى احقاق حقوق طبقات محروم، کوشش مستمر براى ارتقای سطح زندگى اقشار محروم و توسعه همه مناطق مظلوم؛ تلاشى دائمى، پس از شناخت ابعاد و دامنه مشکلات جامعه و پس از درک آن‌ها و پس از آمادگى روحى با صبر و پایداری؛ تلاشى که از فعالیت اجتماعى وسیله ‏اى براى خدمت به انسان می سازد و وسیله ‏اى براى عبادت خداوند. خدا را می توان با خدمت به بندگانش نیز عبادت کرد.»

    نوشتارها و گفتارهایی در خبرآنلاین را به مناسبت عید سعید فطر در ادامه مطالعه کنید.

    ظاهر رمضان رفت اما اثر معرفتی آن غارت شدنی نیست/ یادداشت دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی

    بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد

    هلال عید به دور قدح اشارت کرد

    حافظ می‌گوید ترک فلک روزها را برد، ماه رمضان را برد، ایام ظاهری، خوب ایام که بقا ندارد و ایام باید بگذرد ظاهر ماه رمضان رفت تا یک سال دیگر اما اثر ماه رمضان که معرفت باشد، ماه اشاره می‌کند که آن پر از می معرفت است و تو داری! هلال ماه دارد به تو نشان می‌دهد که تو پر از معرفت شدی جام معرفت خوردی، می معرفت را در دست داری و ترک فلک آن را هرگز نمی‌تواند غارت کند و قادر به غارت معرفتی که از ماه رمضان به دست آوردی نیست، خود ماه رمضان را برد اما معرفتی که از آن به دست آمد قادر به غارت آن نیست.

    حافظ کاملا به ظاهر و باطن اشاره می‌کند ماه رمضان یک ظاهری داشت مانند هر ظاهر دیگری رفت اما باطنش را ترک فلک نمی‌تواند غارت کند و دست غارت بهش نمی‌رسد و همیشه برای شما پابرجاست.

    متن کامل این یادداشت را اینجا بخوانید.

    مردم در عیدفطر به چند گروه تقسیم می شوند/نوشتاری از آیت الله میرزا جواد ملکی تبریزی

    مردم با احوال مختلف ماه رمضان را روزه گرفته و به پایان می رسانند. روز عید فطر که زمان گرفتن پاداش است، مشخص می شود که هر کسی با چه کیفیتی روزه داری کرده است. آیت الله میرزا جواد ملکی تبریزی در کتاب المراقبات درباره پاداش گرفتن روزه داران در روز عید فطر از جانب خداوند مطلبی نوشته و  مردم را به 5 گروه تقسیم کرده است. این استاد اخلاق درباره گروه اول می‌نویسد:

    «عده‌‏اى روزه را تکلیفى بیش ندانسته و فقط با خوددارى از خوردن و نوشیدن و همسران، خود را به ناراحتى مى‌‏اندازند. امّا اعضاى بدن خود را از گناهان حفظ نکرده و با دروغ و غیبت روزه خود را نقض کرده و با تهمت، افترا، فحاشى به مردم و آزار آنها روزه خود را از بین مى‏‌برند. و در عین حال با کمال اطمینان خود را از فرمانبرداران مى‌‏پندارند و گمان مى‏‌کنند که بر پروردگار جهانیان منتى دارند ولى نمى‏‌دانند که با گناهان و نادانی‌شان نزد عاقلان رسوا شده و روزه آنان مورد قبول خداى خدایان قرار نمى‏‌گیرد. چنین کسانى اگر در عید به عنایت خداى متعال خوش گمان بوده و در مکان نماز گزاردن خود از پروردگارشان آمرزش بخواهند، شاید خداوند متعال هنگام اعطاى جوایز آنان را نیز مورد آمرزش خود قرار داده و با فضل خود بعضى از پاداش‌هاى خود را نصیب آنان نماید.»

    ادامه این مطلب را اینجا بخوانید.

    عید فطر از نگاه مولانا

    از نظر گاه مولانا در طول ماه رمضان منِ حقیقی انسان که در سایه من های دروغین وی قرار گرفته بود، مجال می یابد که از سایه برون آمده و خویشتنِ انسان شود؛ و با عید فطر این من برآمده که از مذبح من های دروغین ( من هایی که آلوده به نام و نان و شهوت اند. من هایی که نه سر بر آسمان که دل در گرو زمین دارند ) باز می گردد، فرصت عروج می یابد. در نظر گاه مولانا عید فطر عید عاشقی است که اسماعیلِ خویشتن را ابراهیم وار به مذبح برده است و در پاداش فطر و شادی آن را دریافت داشته است.

    متن کامل این مطلب را اینجا بخوانید.

    بازنشر مطالب و اخبار گروه خبری

    پایگاه تحلیلی خبری صلح

    اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح برای ما ارسال نمایید.

    خبریار صلح

    قوانین خبریار صلح

    1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
    2. شما می توانید از بخش خبریار صلح، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
    3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
    4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
    5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
    6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
    7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
    8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

    گروه وبگردی و خبریار صلح


ارسال شده در توسط nazi nazijon

بگذشت مه روزه، عید آمد و عید آمد


 

  • بگذشت مه روزه، عید آمد و عید آمد
    به گزارش مجله فرهنگی صلح

    دین و اندیشه > دین - همشهری آنلاین
    کاشکی پر شده باشد دل‌هامان از نور سحر؛ کاش فرصت رهایی؛ فرصت عشق و آشتی؛ درون سینه‌هامان هماره پر سلام باشد در پی این وداع.

    فطر

    بازنشر مطالب و اخبار گروه خبری

    پایگاه تحلیلی خبری صلح

    اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح برای ما ارسال نمایید.

    خبریار صلح

    قوانین خبریار صلح

    1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
    2. شما می توانید از بخش خبریار صلح، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
    3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
    4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
    5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
    6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
    7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
    8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

    گروه وبگردی و خبریار صلح


ارسال شده در توسط nazi nazijon

خبرگزاری بین المللی صلح ایران

خبرگزاری صلح ایران

خبرگزاری بین المللی صلح ایران Iranian Peace News Agency? یا به اختصار ( ipnanews ?) تنها خبرگزاری رسمی صلح در ایران از مجموعه بزرگ صلح و دوستی در ایران می باشد.

خبرگزاری بین المللی صلح در تاریخ اول مهرماه فعالیت عمومی آزمایشی خود را آغاز نمود و در تاریخ چهارم آبان ماه 1394 فعالیت عمومی رسمی خود را با هدف انتشار اخبار و تحلیل رویدادهای داخلی و بین المللی با سه زبان فارسی ، عربی و انگلیسی و همچنین ترویج و تثبیت فرهنگ صلح و دوستی و مدارا اعلام نمود. خبرگزاری بین المللی صلح با هدف تبیین ، ترویج , تثبیت روحیه صلح و دوستی و مدارا مطابق با دین مبین اسلام و سیره عملی حضرت رسول اکرم (ص) و ائمه معصمومین (س) با منشی فراجناحی ، فرادینی ، فراقومیتی ، فرا نژادی ، بدون هرگونه تبعیض جنسیتی ، قومی و قبیله ای و تنها براساس اصول انسانی که توسط پرودگار متعال در نهاد و سرشت تمامی انسان ها ودیعه نهاده شده با نگاه بین المللی ، توسط مهندس سید مهدی حسینی و سرکار خانم مهندس احمدی بنیان و راه اندازی گردید.

 

علت راه اندازی 

علت راه اندازی این مجموعه خبرگزاری ، فقدان حضور یک مجموعه مستقل خبری در موضوع حساس و مهم صلح و دوستی در منطقه و جهان است. بنیانگذاران خبرگزاری بین المللی صلح با اشراف به سختی ها و ملامت های مختلف پا به این عرصه نهاده اند و می دانند که :


گویند که سنگ ، لعل شود در مقام صبر آری شود ولیک به خون جگر شود  

ویژگی های خبرگزاری صلح

  1. خبرگزاری بین المللی صلح ایران با 3 زبان فارسی - انگلیسی - عربی راه اندازی شده است.
  2. چشم انداز خبرگزاری بین المللی صلح ارتقا وب سایت به 6 زبان و افزودن زبان های ترکی - اردو - کوردی می باشد.
  3. در مرامنامه خبرگزاری بین المللی صلح تاکید شده است که هدف خبرگزاری انعکاس اخبار به صورت دقیق و اطمینان از صحت اخبار با تایید حداقل دو مرجع معتبر خبری می باشد. بنابراین خبرگزاری صلح ، دقت عمل را فدای سرعت عمل نخواهد کرد.
  4. توانایی بستر آی تی و خدمات برنامه نویسی در مجموعه تدبیر ، خبرگزاری را به شکلی کاملا منعطف و بدون نیاز به هر خدمات دهنده دیگر و شرکت های برنامه نویسی و هاستینگ و ... نموده است. بخش آی تی مجموعه به صورت شبانه روزی در حال انجام وظایف مربوطه می باشند و تغییرات درخواستی و مصوب شورای عالی سیاستگذاری را در کمترین زمان ممکن به مرحله اجرا در می آورند.
  5. گروه مدیریت و پرسنل توانمند از ویژگی های دیگر خبرگزاری صلح می باشد. خبرگزاری صلح یک فرد یا یک مجموعه قائم به فرد نبوده و مدیران و تمامی پرسنل در حیات و تحرک و پویایی آن نقش فعال دارند.

 

همکاری با خبرگزاری بین المللی صلح

با همت تیم فنی و برنامه نویسی ، این امکان برای تمام علاقمندان به حوزه خبر و خبرنگاری وجود دارد تا در صورت تمایل از بخش خبرنگار مهمان ( خبریار ) بتوانند اخبار و گزارشات و مقالات خود را با رعایت حقوق نشر و ذکر نام نویسنده ( در صورت تمایل ) ارسال نمایند. شورای سردبیری پس از بررسی اقدام به انتشار اخبار می نماید که البته گاهی نیاز به جرح و تعدیل بخشی از مطالب ارسالی می باشد تا امکان انتشار فراهم گردد.


ارسال شده در توسط nazi nazijon
   1   2      >